Röd och svullen som en tomat i fejset

  Det som imorse var lite svullnad och sveda har nu utvecklat sig till att jag mer eller mindre liknar en tomat. En jättetjock tomat. Har aldrig känt mig vackrare... Haha. Men en tomat är en bar beskrivning på hur mitt fejs ser ut förtillfället. Tragiskt men sant. Jag både ser och känner mig solbränd. Hm. Jag var ju iväg till sjukhuset och fick några tabletter utskriva förut, så jag hoppas nu att svullnaden ska lägga sig tills imorgon coh att jag ska kunna sminka mig igen. Bli lite normal.

  Nu väntar jag på att mamma ska bli färdig med maten, idag så lagar hon tydligen något riktigt gott. Spännande. Börjar bli lite hungrig efter denna sega och långa dag. Har inte haft något större alls för mig. Sett på film och plinkat på pianot. Vill bara iväg till skolan och träffa folk igen. Ska absolut tillbaks imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0