Ny design!

Åhåå, vad bra Mollys låt var! Jag satt faktiskt och fick gåshud - och det händer inte ofta. Men Ranelid..? Vad tusan hände? Är det ett skämt eller? Kul var det i alla fall! Jag skrattade högt. Haha. Men jag tycker nog personligen att Andreas var bättre.

Ser ni att en ny design har kommit upp? Jag gillade den förra, fast jag kände att det var dags för något nytt och fräscht. En lite ljusare och mer vårig stil.

Nu ska jag göra läxor (det enda jag skriver om här på min blogg?) och dricka massor av te. Jag känner att jag börjar på att bli förkyld. Inte alls bra! Hade till och med lite feber förut. Det vore ju typiskt om man skulle åka på värsta förkylningen nu inför lovet. Det gäller nog bara att sova och ta igen sig så gott det går för att hålla sig frisk och kry.


Kommentarer
Postat av: julia

snygg brud!

2012-02-19 @ 09:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0