Motiverad under natten

  Är det bara jag som blir ultra-aktiv på kvällarna? När det börjar bli natt alltså? Herregud vad fel det där lät... När mörkret faller är det som att jag finner motivation till allt. Det mesta blir kul då. Det är alltid om kvällarna som jag vill träna, bli en bättre människa, börja övningsköra oftare, träna inför prov, osv. Jag blir helt hyper. 
 
  Ikväll har jag srungit runt och städat och plockat väldigt länge. Jag kände att jag bara ville få bort allt. Fixa och trixa. Så jag har gjorde det. Det känns hur bra som helst nu i efterhand! Lite mindre att göra imorgon. Men varför ska det vara vid denna tidpunkt som jag känner "let's start studying and win the Nobel prize in physics!!" eller "Josefin, ta för tusan och börja övningsköra och vinn Monte Carlo rallyt"?. Jag behöver ju precis som alla andra min skönhetssömn. Nej, istället ska jag hitta på allt annat att göra än att sova. Så himla dumt! Tänk om man vore sådär postitiv, motiverad och inspirerad under dagtig. Men då när man bör vara det, så känns ju allt hopplöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0