Melodifestivalen

Är det någon mer än jag som sitter och laddar inför melodifestivalen? Jag hör till de som slaviskt följer denna tävling varje år. Jag tycker det väldig intressant, och en hel del artister brukar bjuda på bra låtar. Och nu när Torsby-bandet Top Cats är med och tävlar nästa helg så är det ju extra kul! Bara att hålla tummarna för att det går bra för dom. Jag är ju inte så förtjust i deras musikstil, men jag tycker ändå att de är riktigt bra! De var ju och spelade vid Sahlströmsgården när jag gick ur nian förra året. Otroligt kul!

Nu ska det plockas fram lite godsaker och så ska vi bänka oss framför teven och kika på mellon. Efteråt ska jag nog kolla någon film, om det finns någon annan i hemmet som är intresserade av att kolla. Jag är lite sugen på att se på Gränsen. Grym film det!


Mina två fina vänner Maja och Julia på Hardrock Café i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0