Melodifestival igen

Vid åtta ikväll så satt nog alla Torsby-bor fastklistrade framför teveskrämarna för att heja fram Top Cats till final. Och ja, jag hörde till denna grupp! Tycker faktikst att deras låt var bra och deras framträdande var toppen. Lite synd att de inte tog sig hela vägen till final, men andra chansen är då inte dåligt det heller! Man kan ju skryta med att min klass har haft sångaren i bandet som vikarie i skolan någon gång och att bandet var och spelade på nians avslutningsfest. Ja ni, lite häftigt är det ju ändå.

Annars så spenderar jag och min syster, som är ensamma hemma, kvällen med att sitta och slöa i soffan. Ganska så mysigt faktiskt. Kanske ska vi kika på någon trevlig film innan vi vid tolvtiden ska kolla på "andar, finns dom?". Det är ju favoritprogrammet här hemma. Haha. Spöken och andar är något vi gillar. Hoppas ni har en lika bra kväll som jag!

Två bilder som jag tog förut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0