Me and Gavin


Bjuder på en bild på hur jag sett ut de närmsta dagarna - helt osminkad alltså. Och en bild på Gavin DeGraw!

Jag har faktiskt börjat fundera över om det kan vara så att någon huggit en kniv i min väntsra höft och en annan kniv i min högra höft. Jag kan inte längre gå ordentligt. Så det blir nog att gå iväg till farbror doktorn inom kort. Tycker jag springer runt på sjukhuset oftare än jag är hemma. Haha.

Jag ska nu ta och kika på någon sak vi har i spanskan tills imorn. Efter det så blir det lite slappning (finns det ett ord som heter så?) i soffan med familjen. Och så ska jag lägga mig tidigt och ta en lång sovmorgon. Vi börjar ju inte förrän fem över halv elva i morgon. Hur skönt som helst!

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0