Iväg på läger med gamla konfagruppen

Jag hinner knappt komma hem och packa upp förrän det är dags att börja packa igen. Denna vecka har varit, och är, sjukt stressig. Det är fullt upp hela tiden. Om cirka en halvtimme så ska jag åka iväg till Torsby för att sedan dra iväg på återträff med konfagruppen. Tyvärr så verkar vi inte bli så himla många, men det ska bli roligt i alla fall. Det är lite sludigt att vi fortfarande, efter nästan två år, ses någon gång emellan åt. Men det blir väl så när man är ett knasigt gäng som gillar varandra.
Nu ska jag se efter så att allt är nerstoppat och så ska jag dra iväg till Lysvik på läger. Hoppas ni får en bra kväll!


Julia fann sig ett litet fönster igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0