Blue my mind

Jag har nyss tagit ett långt och härligt bad här på kvällskvisten. Jag önskar att jag även kunde skriva att det var ett varmt bad, men om jag gjorde det så skulle jag ljuga. Vattnet var i självaste verket rätt så kallt. Mamma hade jämt tagit ett bad före mig, så då var det dåligt med varmvatten kvar. Så kan det gå. Men det var ändå skönt. Ska kleta på mig lite krämer och skydda huden ifrån kylan som råder i Sverige. Fast idag var ju vädret riktigt okej!

Ikväll ska jag leta reda på någon trevlig film att se på tillsammans med min familj, om de nu vill det. Oftast är det jag som sitter själv och tittar, för det är ingen här hemma som är lika intresserad av film som jag är. Fast jag har inga större problem med att göra det på egen hand, så jag förlåter dom om de inte vill se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0