Big brother

När "Big Brother" drog igång igen förra året efter några års upehåll så var jag mycket skeptisk. Visserligen har jag aldrig följt det så himla mycket, men förra året så började kolla lite smått. Efter en gång så var jag fast. Jag följde programet slaviskt och satt bänkad i soffan framför teven varje kväll klockan tio. Det är ganska så mysko att ett sådant meningslöst program kan fånga en så väldigt.

Idag är det dags för ännu en säsong av programmet! Självklart sitter jag här i soffan och kollar på det. Jag hoppas att det är många intressanta deltagare med, så att det blir kul att följa det även detta år.
Efter programmet ska jag hoppa ner i sängen för att döda min förkylning så gott som det går tills imorgon. Sen ska jag upp rätt tidgt till morgonen för att plugga lite innan vi drar iväg till Oslo.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0