Baka muffins

Jag och min  syster borde nästan öppna ett café som säljer supergoda muffins. Vi betsämde oss idag för att baka lite och lyckades åstakomma två helt underbara muffinssorter! Jag kan inte med ord förklara hur ljuvliga de blev. Jag är inte mycket för skryt, men satan vad bra jag och hon är i köket! Haha. De blev frasiga, lagom kletiga och ja... Ni förrstaår vad jag menar!

Ikväll ska jag ta och kika på tredje programet av melodifestivalen. Jag har inte riktigt någon koll på vilka som uppträder ikväll. Men jag tror att Molly Sandén är med i alla fall.
Efter det ska jag skriva klart svenska och maila in den för respons. Är väldigt nyfiken över vad våran fröken ska sätta för betyg på min uppgigt. Dock har jag inte ängnat ett dugg åt historian... Det bådar inte gott! Men en heldag med den imorgon så!

Jag har inte riktigt orkat lägga ner mig i skolarbeten den senaste veckan, för jag ser fram emot så himla mycket just nu! På måndag är det ju dags för LMFAO och på fredag ska mina vänner Julia och Martin firas med en fest. Tjohoo, kan inte tiden gå lite fortare? Ge mig måndag och sedan helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0