3 Februari 2012 - Dags för skola igen



Tänkte bara ta och slänga in ett snabbt inlägg, så att ni vet att jag lever och att resan hem gick finfint.
Jag har haft två toppendagar i Stockholm med mina underbara vänner. Vi har haft det väldigt skoj, även om jag har varit lite grinig emellan åt. Haha. Jag har nämligen sprungit runt i ett par skor som gjort fruktansvärt ont, så ett tag fick jag nästan lust med att lust att hoppa framför tunnelbanan... Okej, så illa var det väl inte riktigt, men det gjorde fasligt ont i alla fall. Jag klagade städigt över smärtan och trodde ett tag att jag skulle börja storgråta. Nu vet jag i alla fall att jag ska mycket bekvämare skor nästa gång jag far iväg!

Jag ska slänga in några bilder när jag har kommit hem ifrån skolan och berätta lite om vår resa. Jag vet inte om det finns så mycket att säga direkt, vi har mest gått och gått och gått... Och även shoppat en del.
Nu måste jag kila till skolan!

Kommentarer
Postat av: Ida

FIn header :D

2012-02-03 @ 11:38:04
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0