22 Februari 2012

God morgon!

Det var sjukt jobbigt att stiga upp i morse. Vanligtvis så kastar jag mig bokstavligt talat upp ur sängen, men idag gick det väldigt långsamt. Hoppat fick göras om några gånger, för det var som jag grott fast i madrassen. Jag vill inte alls upp. Fast en till dag i sängen skulle jga inte klara, det är så fruktansvärt tråkigt. Man gör inte ett endaste dugg.

Efter skolan ska jag direkt iväg till frisören för en förändring. Har ni någon aning om vad jag ska göra? Jag tror jag ska hålla på det ett tag till faktiskt. Vem vet, kanske blir jag flintis eller neongrön i håret. Nejdå. Men jag ska slänga upp en bild på resultatet.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0