19 Februari 2012



God morgon!

Jag sitter och myser i sängen med en kaffe latte och min tjocka härliga historiabok. Jag har visserligen varit vaken ett bra tag, men jag har varit jätteseg och inte orkat börja med något förrän nu. Pyjamasen sitter liksom fortfarande på. Haha. Men det är väl så det ska vara på helgerna.

Jag satt uppe väldigt länge i natt för att bli färdig med min svenskauppgift. Det var inte det roligaste, för jag kände hur min kropp blev allt mer slut för varje minut som passerade. Jag har ju en liten förkylningen i kroppen just nu och är ganska så hängig. Men det är betydligt bättre idag i alla fall! Inte ska jag vara sjuk imorgon inte, det kan ni glömma!

Nu ska jag ta tag i mina studier. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0