17 Februari 2012



Promenaden hem idag var ljuvlig! Solen sken och det var varmt i luften. Man skulle nästan kunna tro att våren är här. Jag håller verkligen tummarna för att snön ska smälta bort och att träden ska bli gröna så snart som möjligt.
Idag så började vi sent (tjugo i tolv) och slutade tidigt (klockan två). En riktigt skön skoldag må jag säga. Att ha haft hela eftermiddagen ledig har känts toppen. Jag har pysslat med lite olika saker och bara tagit det lugnt.

Nu ska det lagas tacos här här hemma och jag ska fortsätta med min pluggning. Jag blev oerhört glad när jag fick veta att kemiprovet som vi skulle ha haft nästa vecka är inställt. Så nu är det bara ett prov och en romananalys som ska bli avklarade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0