16 Februari 2012

Tjohoo!

Idag så hade vi kortdag och slutade fem över halv tolv. Fast jag har ändå inte kommit innanför dörren förrän alldeles nyligen. Efter att vi slutat så spelade vi kort i en timme, sedan umgicks jag med sammhälssklassen i en timme och efter det följde jag med dom på deras engelskalektion. Nu kanske ni undrar varför jag gjorde det. Jo, så här var det, jag och bandet skulle nämligen spela vid tre, så jag fick helt enkelt stanna kvar i skolan och fördröja tiden med lite allt möjligt tills att klockan slog tre.

Men nu är jag hemma och har en massa skoluppgifter att ta itu med. Som vanligt helt enkelt. En romananalys ska bland annat skrivas, något som känns väldigt kul efter min svenskalärares mycket goda ord om min faktatext som jag lämnade in igår. Väldigt roligt att höra att hon gillade det, för då blir man extra motiverad. Men jag har även två prov till veckan som kommer. Fast det ska nog gå toppen!

En trevlig pluggkväll väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0