15 Februari 2012

Hejsan svejsan!

Är det någon mer som är sådär superdupertrött denna onsdag? Jag tror att jag skulle kunna somna sittandes här vid köksbordet. Men har man tagit sig såhär långt in i veckan så går de två sista skoldagarna susen. De är ju hur sköna som helst! Antingen så slutar vi tidigt eller har lång sovmorgon. Helt perfekt. Annat blir det nästa persiod (vårat läsår är indelat i tre perioder med olika scheman) då vi slutar fyra alla dagar utom en. Men men, det är inte långt kvar tills sommarlovet nu!

Jag ska ta och dra mig mot mitt rum och börja se på "stolthet och fördom" alldeles strax. För om jag inte skulle hinna läsa ut boken så är det ju bra att ha sett filmen.

Julia skickade även nyss ett sms om att den ena i LMFAO har skadat sig och inte kan vara med på konserten. Hur synd är inte det? Lite tråkigt. Men konserten blir i alla fall av! Det ska bli sjukt kul. Så på måndag smäller det i Oslo. Det känns ju jättekul att ha skrivning i historia dagen efter... Haha. V kommer nog hem väldigt sent på natten till tisdag, så man kommer vara rätt så seg på tisdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0