14 Februari 2012 - Alla hjärtans dag

Har ni haft en bra alla hjärtans dag så länge? I alla fall så vill jag passa på att önska er en!
För min del har det inte varit en så himla speciell dag. Det är väl mest alla par som håller på att gullar och myser. Fast man kan ju passa på att sprida lite extra kärlek till vänner och familj denna dag. Jag har haft en ganska så mysig middag med familjen nu efter skolan. Vädligt trevligt.

Jag måste ju berätta om en sak som hände förut! Haha. Jag skrattar än åt det.
Så här var det: Det var dagens sista lektion och jag och några vänner bestämde oss för att åka skidor under idrottslektionen. Jag var inte helt säker på vart skidorma fanns, men jag trodde mig ha ett litet hum om det i alla fall. Så jag gick iväg och öppnade en dörr och insåg till min fasa att jag gått in i killarna omklädningsrum... Som tur var så blev det inte en sådan jättejobbig situation, utan jag vände direkt i dörren när jag fick en väldigt förvånad blick av en vän. Haha. Jaja, det gick ju bra i alla fall. Ganska så kul nu i efterhand dock!

Längtar efter sommarens varma dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0