13 Februari 2012

Hej och hå vad tiden går!

Klockan är nu strax efter nio och jag har tillbringat hela dagen med Julia. I alla fall ända sedan vi slutade skolan. Vi är rätt sludiga jag och hon, för vi låg på golvet i vardagsrummet och sa i princip inte ett ord till varandra där på mattan, vi  bara låg där och spelade wordfeud mot varandra ett bra tag. Vi behöver liksom inte prata, vi kan bara sitta där och hålla varandra sällskap. Det funkar finfint.

Min dator och hårddisk har även krånglat massor ikväll. Jag trodde ett tag att både min dator och hårddisk krashat. Blev verkligen livrädd. Flera trusentals bilder, och framförallt minnen, ligger ju lagrade på den. Så jag fick minst sagt panik när de båda vägrade att starta.
Ja, jag och teknik alltså... Det räcker med att jag tar i något tekniskt för att det ska sluta funka. Shit, vad mäktig jag är...

Nu ska jag hoppa i pyjamasen och lägga mig. Är väldigt trött idag. Fast det börjar nu vända istället. Så himla typiskt! Men men, det gäller bara att lägga sig och vänta in sömnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0