10 Februari 2012

Det hinner inte alls gå lång tid emellan att skolveckan börjar tills det är helg igen, tycker jag. Andledning till det är nog att jag har varit bortaminst en dag i veckan den senaste tiden. Inte alls bra, fast samtidigt lite skönt. Helgen kommer ju som sagt lite fortare då. Men nu ska jag försöka hålla mig frisk och kry så att jag slipper vara borta ifrån skolan något mer. Fast inte nästa, utan nästnästa, så bryter jag ju det i alla fall, eftersom jag och några till ska iväg till Oslo på några roligheter då! Riktigt skoj.

Idag så har jag endast haft två lektioner. Vi började halv elva och slutade vår första lektionen halv tolv. De flesta i vår klass slutade då för dagen, men inte vi spanskaelever. Vi var nämligen tvungna att stanna kvar och ha spanska emellan två och tre. Det kändes inte så himla roligt, men det fick väl gå. Och det gick inte bättre av att jag kände mig otroligt seg. Men nu är jag i alla fall hemma och jag ska ha en lugn och mysig helg!

Jag och mina fingrar! Haha. Men ärligt talat, är det någon mer än jag som har världens längsta mellanrum mellan fingrarna om man sätter sina pekfingrar mot varandra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0