Årsresumé - Juli, augusti och September

I juli for jag och Jula till Höljes för den årliga rallycrossen. Lika roligt varje år. Vi strosade runt och atmosfären är verkligen mysig där, även om det är rejält sunkigt. Efter Höljes lyckades jag få tag på tre Justin Bieber biljetter (inte himla lång tid kvar tills vi får se honom nu!), hade en rolig kväll med vännerna hemma hos mig och åkte till Malung för att få känna på dansbandsveckan med några vänner. Den 20e juli firade vi mormors 70-årsdag och senare samma dag drog jag och vännerna ut eftersom det var countryfestival i Torsby. Ritigt kul kväll! I slutet av månaden tillbringade jag och vännerna tre roliga dagar i Sunne. Det var Fryksdalsdansen och det var hur kul som helst. Dansade så pass mycket att jag hade sådan träningsvärk i benen så att jag knappt kunde gå på flera dagar. Men det var det värt! Mitt under Fryksdalsdansens-helgen uppträdde jag även under en hemvändar-dag.

 

 

I början av augusti for jag och min familj upp till Jämtland för att hälsa på släkten. När jag kom hem lyckades jag ha sönder hårddisken med alla bilder (och massvis annat) på.  Jag tittade även på OS hela dagarna, det blev lite som ett beroende. Innan skolan började bestämde jag mig även för att byta från det naturvetenskapliga programmet till den samhällsvetliga programmet. Jag är hur nöjd som helst med detta valet, även om jag vet att jag går miste om vissa kurser som jag skulle vilja ha. I slutet av månaden var det äntligen dags att åka till Stockholm för att få gå på Lady Gaga koncert. Det kan ha varit det absolut bästa jag har varit med om. Vi köade i regn och väntade hur länge som helst, men det var det värt för äntligen fick jag se min idol och inspiration. Helt fantastiskt.

 

 

I början av september befann vi oss fortfarande i Stockholm. Vi shoppade och strosade runt. Tyvärr var vädret hemskt och det regnande galet mycket.  När vi kom hem till Värmland igen så kom även hösten. Och med hösten kommer även byns marknad. Årets marknad var dock en ren katastrof, fast trots det drog den i slutet med sig något gott. Resten av september var ganska lugn och det hände inget speciellt. 

 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0