30e December 2012

Har i stort sett varit placerad framför teven hela dagen och tittat på "Tour de Ski". Det är spännande och jag gillar att se på skidåkning. Jag har även fixat det sista inför nyår. Målat naglarna guld-glittriga och lagt en lila inpackning i håret som ska få verka under natten. Årets nyårsplaner är att två tjejkompisar ska hem till mig på middag innan vi drar i väg för att fira in det nya året med våra vänner. Det kommer nog bli en skoj kväll! 
 
Förra året spenderade vi nyår  i Oleby. Det var verkligen en mysig kväll. Men jag lyckades då förstöra mina svarta pumps lite grand när vi skulle ner till en badplats för att kika på raketer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0