1a December 2012 - Redo för julen

Vilken bloggtorka det är här..! Men det har inte hänt så fruktansvärt mycket i mitt liv. Jag har med skolan varit till Karlstads universitet, åkt på en förkylning, fikat med vänner, jobbat med skoluppgifter och en hel del annat. i går lyckades jag i alla fall julstäda mitt rum och det blev verkligen mysigt. Tog fram ljusstaken och dekorerade min klädstång (vad heter det egentligen?) med en ljusslinga. Jag flyttade även lite på pianot, något som gjorde att mitt rum kändes riktigt stort!
 
I dag är det 1:a december och solen skiner ute. En fin vinterdag. Men än så länge är det inte mycket snö. Hoppas den kommer snart, för i denna månad ska det vara kyligt och snöigt. Så är det bara. Jag har nyss kikat på det senaste avsnitten av "vampire diaries" och ska fixa i ordning kaffe nu. Dricker alldeles för mycket av det, jag är verkligen beroende.
 
Hur mitt rum blev:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0