Topp fem Lady Gagas musikvideos

Jag minns så väl i våras när det var dags att beställa biljetter. Jag var förväntansfull, orolig och nästan lite rädd. Jag visste att det skulle bli hur tufft som helst att lyckas få några biljetter, men jag hoppades att det skulle gå vägen. Men det var bara det att det var just det som det inte gjorde. Vi ville ha fyra biljetter, men fick endast två, som inte hellre var så bra som vi tänkt oss. Jag var så sjukt besviken! Men några dagar senare kom beskedet som jag hoppades på - en konsert till skulle bli av. Och den gången gick det vägen!
 
På torsdag far vi mot Stockholm för fyra dagar i huvudstaden. På fredag väntas Lady Gaga konsert och jag kan inte beskriva hur grymt det kommer bli! Jag tänkte därför ge er en liten topp-fem lista enligt mig på hennes musikvideos. Dock tycker jag de flesta är riktigt grymma, så det är svårt att göra en lista. Here we go:
 
Nummer 1 -Telephone
 
Nummer 2 - Marry the night
 
Nummer 3 - Judas 
 
Nummer 4 - You and I
 
Nummer 5 - Paparazzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0