Sugen på en hårförändring!

Jag har under denna dag sökt runt på olika frisyrer och hårfärger. Jag har ganska länge funderat på att ändra mitt hår, även om det inte alls var länge sedan jag gick från blond til röd. Jag är väldigt sugen läckert. Jag är till och med liten sugen på att skaffa en liten variant av det och sedan ha hela håret över på andra sidan med en tjock snedlugg, förstår ni? Men jag vet varken ifall det skulle passa mig eller ifall jag skulle våga. Vad tror ni om mina idéer, eller har ni några andra förslag?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Jaa kom igen nu Josse, prova något nytt! Det är bra med omväxling :D

Svar: Haha, jo! Vi får väl se :D
Josefin

2012-08-09 @ 19:57:19
URL: http://severlie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0