Pretty Little Liars Blogg

Ingen kan ju ha missat hysterin kring "pretty little liars"? Jag fastnade för serien för cirka ett år, och den är nu inne på sin tredje säsong som jag slaviskt följer. Det är en galet spännande mysterie-serie! Jag rekommenderar den till alla, ung som gammal, pojke som tjej.
 
Hur som helt, jag vill tipsa er pretty-little-liars-fans om en fantastisk pretty little liars blogg! Ni finner den HÄR. De uppdaterar ofta, lägger upp många bilder, berättar teorier om vem A och mördaren kan vara, mm. Riktigt kul att läsa! Det kan dock vara bra att ha sett alla avsnitt, så att bloggen inte ligger flera avsnitt före än vad ni själva sett, för då kan ni få reda väldigt mycket information som ni inte fått reda på än.
 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv: Tack! För två år sedan hade jag typ lila/mörklila hår, då använde jag Manic Panic Purple Haze. Jag lessnade dock fortare än jag trott och fick en burk över... Så nu när jag ville ha ljuslila tog jag bara en litenliten klick av den färgen och blandade ut den med väldigt mycket balsam! Manic Panic har två sorters färger, en vanlig och en Amplified (tror den heter något sånt.. du kan ju gå in på deras hemsida och titta!) och den håller lite längre. Jag har den där andra, Amplified. Den ska vara permanent tror jag... Nu när jag har ljuslila håller det dock inte så jättebra (men då har jag ju använt ytterst lite färg och mest balsam, så inte så konstigt.) men när jag hade mörklila så höll det jättebra! Visst sköljdes det ur lite när jag duschade, men inte så farligt tyckte jag! Jag fick färga det ungefär en gång i månaden, och då var det mest för att en utväxt börjat synas!

Hoppas du fick veta vad du ville... det är bara fråga om du undrar nå mer! :)

Kram!

2012-08-16 @ 14:21:16
URL: http://expectations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0