6 Augusti 2012 - Hemma från Jämtland

NU ÄR JAG HEMMA!!
 
Efter fem bra dagar i Jämtland är jag nu hemma. Bilresan hem var hemskt långtrokig, speciellt de sista två timmarna. Cirka sju timmar blev det i bilen idag, men oj vad skönt det var att komma hem!
 
Jag har hunnit med massa saker när jag varit borta.. Vi har till exempel besökt mitt favoritmuseum "Jamtli", shoppat i Östersund, fikat på en Spökprästgård i Borgvattnet och hälsat på massvis med släktingar. Det var ärligt talat släktingar överallt. Haha. Men eftersom man ser dem så sällan blev det en del besök hos dem.
 
Jag ska nu redigera bilder och sedan ge er stor bildmob! Bjuder på några Jämtländska vyer så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0