22a Augusti 2012 - Och hips vips så blev jag en samhällsvetare

I morse gjorde jag ett besök hos rektorn och fick beskedet - jag hade bytt klass. Så nu, efter ett ändå ganska bra år på natur, har jag börjat på samhällslinjen. Och det känns underbart! Inte matte varje dag och massa jobbig fysik. Jag måste dock säga att jag saknar klassen en hel del! Det är ju ofta någon slags "fight" mellan samhällsvetare och naturvetare. Haha. Fast, trots att jag nu går samhäll nu, är det som jag står på naturs sida, förstår ni? Lite töntigt kanske, mend det känns så.
 
Jag har i alla fall hunnit med en hel del idag. Bland annat att springa i spöregn (det ÖSTE verkligen ner!) och åska. Trots att vi sprang med paraply blev vi dyngblöta. Haha. Fast det var ändå ganska roligt. Efter skolan passade jag även på att fika med Julia. En lugn och skön skolstart kan man säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0