21a Augusti 2012

Det kändes konstig att ha gjort en "hel skoldag" och hunnit hem när klockan bara var halv elva. Vanligtvis (i alla fall nu under lovet) sover jag till elva-tolv. Men det är otroligt skönt att ha hela dagen framför sig. I morgon drar dock allt igång igen. Fast jag vet inte riktigt i vilken klass än... Jag var efter skolan och hörde mig för, skrev i lite papper och så. Jag har även svårt att bestämma mig för vad som vore bäst och vad jag egentligen vill. Det är oerhört svårt att veta vad man ska välja, vilken väg man ska ta. Jag försöker skriva ner både positiva och negativa saker om de två olika program som jag väljer emellan, så att det ska bli enklare. Jag ska berätta lite mer om allt det hela sneare.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0