20e Augusti 2012

Idag hade jag tänkt mig en ordentlig sovmorgon, men icke då! Min vän ringde och väckte mig, för vi skulle fixa med lastbilen. Det känns väldigt knepigt, jag funkar inte direkt med bilar och sådant. Haha. Men vi fick inte mycket gjort, vi satt mest i köket och drack kaffe. När även regnt började komma bestämde vi oss för att åka hem till mig och se på film istället.
 
Ikväll ska jag försöka komma i säng lite tidigare än vanligt, men antagligen kommer jag kolla på några serier först. I morgon drar ju skolan igång, och det ska trots allt bli ganska skönt. Komma in i rutiner igen. Direkt efter skolan ska jag i alla fall göra ett besök hos rektorer och syokonsulenter, bara för att jag älskar att töla med dem så mycket. Hehe. Men jag tror det kan bli ett klassbyte för mig, men vi får väl se hur det blir.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0