5 April 2012 - Lov

PÅSKLOV!!!

Jag överdirever inte om jag säger att det aldrig har varit så skönt med lov som det är nu! Äntligen kan man pusta ut efter ett par riktigt hektiska veckor. Idag har jag varit riktigt trött och det var kämpigt att ta sig upp i morse. Men nu är i alla fall lovet här.

Jag har tagit det lugnt sedan jag kom hem ifrån plugget. Jag och min familj har ätit en mysig middag tillsammans och jag och min syster har kollat på några avsnitt av "Gossip girl". Vi är nu inne på tredje säsongen! Det är så sjukt bra. Har man börjat titta kan man inte sluta, men det är väl så med serier.

Imorgon ska jag ta och försöka röja i mitt rum som ser förjäkligt ut nu. Det är riktigt behövligt. Jag kan även nu utlova bättre bloggning, för det är otroligt mycket enklare och roligare att skriva när man är ledig.

Ha en bra kväll! ♥

Min superfina syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0