Sover borta i natt

Jag har tagit ett bad och fixat i ordning mig lite. Jag håller just nu på att packa inför ikväll. Jag är nämligen utföst ifrån mitt eget hem. Haha. Nej, men min syster och hennes vänner ville vara själva ikväll, så jag sticker iväg till Julia och spenderar natten där. Trevligt med tjejkväll mitt i veckan.

Ni får även mina senaste dagar i bilder här nedanför. Påsk, förkläden, naglar och teve... De bilderna längst till vänster är bäst. Speciellt den högst upp. När jag och min syster såg på "gossip girl" så lyckades vi pausa på detta fina ögonblick. Sedan har vi bilden nedanför den: mina blåa naglar som jag utlovade. Jag insåg hur svårt det är att få till en bra bild på sina naglar när jag fotade dem förut. Jag måste visa er de misslyckade bilderna någon dag, de var förbaskat roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0