Sömn och Alcatraz

Jag passar på att stanna uppe lite längre ikväll, för imorgon har jag en liten sovmorgon. Det är riktigt härligt att få sova hela två timmar mer än vanligt! Det gör så mycket för kroppen. Man tänker klart, blir inte lika virrig och allt går lättare. Sömn är nog det viktigaste i livet. Haha. Tråkigt men sant. När jag sover för lite blir jag inte mig själv. Och för att kunna prestera på topp gäller det att sova många timmar.

Nog om min lilla föreläsning om sömn!

Har ni börjat se på den nya serien "Alcatraz" som går måndagar klockan nio på TV4? Jag följer den troget sen den startade! Den är ganska speciell, inte särskilt verklighetstrogen, men det är ändå något över den som gör den så bra. Serien utspelar sig ju i San Fransisco. Jag blir så sugen på att åka dit när jag kollar, för det ser så himla fint ut! Jag har ganska många släktingar där som det vore kul att hälsa på. Fast USA får nog vänta ett tag till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0