Nagelfix

Jag har nyss fixat naglarna fina inför denna påskhelg. Jag hade tänkt att måla de gula, men min syster sa att den färgen inte var bra. Så naglarna fick bli julröda istället. Haha. Fast det är ju ett säkert kort. Funkar alltid. Jag måste hela tiderna se till att naglarana är målade för att jag ska låta bli att bita av dem. Som tur är så har det än så länge gått toppen.

Jag ska strax få besök av min vän. Har inte umgåtts med henne på länge. Vi har mest bara hälsat på varandra under skolan. Man hinner inte riktigt med att umgås när det är skola. Och även om man ses varje dag under korta stunder så saknar man varandra. Så det ska bli trevligt med lite struntprat bästa vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0