22 April 2012

God morgon!

Jag startade min dag med att ligga i soffan med mitt gosiga duntäcke och se ett "Gossip Girl" avsnitt. En riktigt härlig start på dagen! Jämt när avsnitten slutatde kom mamma hem och då blev det mamma-har-jobbat-natten-frukost. Det vill säga nybakta frallor, massvis med pålägg och annat gott.

Idag väntas en massa plugg som jag allt för länge har skjutit upp. Jag är verkligen expert på att skjuta upp saker. Haha. Men till sist brukar jag ändå lyckas få allt gjort. Det är ju inte så många veckor kvar i skolan som tur är i alla fall. Och till helgen är det långhelg! Bland annat väntas Valborg med några fina väner. Det blir roligt!

Nu måste jag börja sätta fart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0