20 April 2012 - Så himla besviken

Jag vill just nu gråta och skrika. I alla falll nästan.

Idag släpptes biljetterna till Lady Gagas konsert som är den trettionde augusti i år. Jag har varit så himla taggad inför det, verkligen jättetaggad. Idag satt min mor och några andra med fem datorer för att försöka få tag på biljetter - de fick tillsammans tag på fyra dåliga biljetter. Biljetterna tog slut på bara några minuter. Helt sjukt. Min familj lyckades få tag på två biljetter. Så jäkla surt! Jag är ärligt talat riktigt besviken. Det känns som att allt har gått i kras. Som att allt är förstört. Haha här överdriver vi inget nej... Jag ber nu till alla gudar som finns att hon ska göra en extra konsert i Sverige, för jag vill så gärna ha bra platser om jag nu äntligen ska få se min stora idol. Ja, för shit alltså, hon är den mest otroliga människa jag vet om. Hon driver mig framåt i vardagen. Det är hon som får mig att kämpa Det låter verkligen jättekorkat, men det är sant. 

Fml just nu alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0