2 April 2012 - Nicki Minaj med nytt album!

Hej hej!

Måndagar brukar vara rätt sköna dagar, men idag har det inte varit någon kul dag. Jag är supertrött sedan i lördags och skulle lätt kunna somna på direkten. Fast jag har lite saker att få gjorda innan lovet väl är dags, så ingen sovstund för min del. Bara tre skoldagar kvar till vi blir lediga i något mer än en vecka. Åhh, vad jag längtar!

Men denna måndags eftermiddag är inte allt för hemsk trots allt. Nicki Minajs nya album har nämligen kommit ut! Hon är så sjukt grym. En väldigt cool tjej! Diggar henne rejält. Och skivan är super. Ni finner den HÄR.
Jag blir bara mer och mer sugen på att dra iväg till Stockholm och se hennes konsert den åttonde juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0