15 April 2012

Hallå i stugan!

Jag ville verklien sova hur länge som helst i morse, men vid elva kände jag att det var dags att kliva upp. Har fruktansvärt ont i huvudet idag. Jag vet inte om det beror på det konstiga vädret ute (det regnar, solen skiner, är grått, molningt, blå himmel... jättekonstigt!) eller om det beror på att jag var vaken länge igår kväll. Efter första kvällsfilmen bestämde jag och min syster för att se ännu en film, "Bad teacher". En helt okej film!

Idag pluggar jag spanska samtidigt som jag kollar på "Bartenderskolan", någon serie som gick på TV3 för ett tag sedan. Ganska underhållande. Jag tycker det skulle vara roligt med en sådan utbildning om något år. Mest för skojs skull. Alla som varit iväg på det (har läst en del bloggar) säger att det är något av det roligaste dom gjort.

Jaja, nu ska jag fortsätta plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0