11 April 2012

Jag var uppe lite för länge igår, för jag steg upp alldeles för sent i morse. Men jag satt uppe och kollade på filmen "Wild child" tills klockan blev två och sedan satt jag och pysslade med allt annat förutom att sova. Jag somnade till sist på soffan och vid sex på morgonen vaknade jag och kilade in till mitt rum och sov vidare.

Efter en lång sovmorgon har jag suttit framför "Väsen", en serie som tar upp saker som varulvar, gengångare och vampyrer. Ganska intressant faktiskt. Jag är fascinerad av spöken och sådana saker. Samtidigt som jag kollade på det fixade jag naglarna. Målade dem i en riktigt snygg blå kulör! Väldigt läcker med glitter i. Ska visa er sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0