You're thirtsy, I'll be the rain



Jag och syrran ute i skogen förut. Underbart höstväder.

God kväll! Har haft en mysig kväll med musik, datorn och lite sång. Finfint det. Jag verkligen älskar Gavin DeGraws nya album, varenda låt är bra. Om och om rullar det. Har kikat en sanabbis på Idol också, men i år har jag inte ägnat mycket tid framför detta program. Jag har helt enkelt bättre för mig. Jag är ingen tevemänniska ändå så, datorn roar mig mer. Jag kollar bara på House och Svesnka Hollywoodfruar. Yeah, lika serier va? Haha. Raka motsatsen till varandra, fast båda är rätt roliga.
Ni kanske har sett at jag lyckats fixa en ny header idag? Jag och syrran fotade lite snabbt efter att vi kommit hem ifrån skolan. Sen redigerade jag den snabbt och slängde upp den. Jag är nu nöjd med den!
Ska nog inte bli allt för sen ikväll, men jag vet att jag kommer fastna här. Facebook och bloggar förstör min sömn. Helt sant. Känner ett sug utav kaffe med. Haha, vet ni vad?! Igår drack jag kaffe som smakade fläsk. Hm. Knepigt det kan bli. Nä, ska i alla fall ta och läsa i min bok nu. Läser Beach som är skriven av Alex Garland nu. Grym bok, rekommenderar den verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0