We found love



Haha, jag bara älskar det! Kan man studsa runt mer tro?

Ännu ett matteprov är gjort med nya slarvfel. Härligt! Blev hos frissan i tre timmar förut. Ahh, höll på att somna när jag satt i den där värmesaken. Två avfärgningar, en efterbehandling, lite mer avfärgning och sedan en riktig färgning rikare är jag. Tusen kronor fattigare och en bra aning rödare. Det var det det. Är lite kär i min nya hårfärg. Den skiftar och jag är inte illröd, men det är ändå en förändring. Har sedan jag kommit hem gjort lite läxor och ätit mat. I morgon är det fredag. Avslutar då veckan med kemi i bowlinghallen. Hm, hur går det till? Jo, vår friluftsdag blev ju lite fel, så vi ska bowla på kemin istället. Kommer komma sist med min urkassa bowlingtalang, haha!

Rihanna – We Found Love
Grym låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0