Bilder från igår

God morgon!
Som jag sa igår, så var kvällen igår bra. Jag satt och kollade på filmer, som mamma filmat när vi uppträdde igår, runt ett inatt. Jag satt verkligen och gapskrattade åt Martin som hoppade som en tok på scenen. Det roliga är att det skulle se bra ut om han så stod och hoppade till en ballad. Ja, kul som bara den! Fick mig ett riktigt gott skratt i alla fall när jag tittade på den studspellen. Man har liksom ingen aning om vad som försegår bakom en, så man vet inte riktigt vad gitarristen, trummisen och basisten har för sig.  Så då är det rätt intressant att se på filmer efteråt.
Vid halv elva steg jag upp i morse. Har mest suttit och redigerat bilder under morgonen och lyssnat på musik. En rätt mysig morgon faktiskt. Ska nog ta mig en titt i matteboken snart med, för vi har två matteprov till vecka.

Bjuder på några bilder från igår!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0