Backstagebilder i svartvitt

Klockan börjar bli en del nu, men ändå så sitter jag här och bloggar. Ikväll var det ju spelning med bandet i Frykenskolans aula. Vi, plus fyra andra band, en dansgrupp och en trollkarl uppträdde. Det var en grym kväll, lite lite folk kanske, men ändå så himla bra. Det var verkligen roligt ikväll. Jag hade kul på scenen. Var rent ut sagt riktigt lycklig när jag stod där och sjöng med mina finfina bandmedlemmar. Ja, kvällen var trevlig. Tyckte det var hög klass på de medverkande, de var verkligen grymt duktiga! Har en massa bilder som jag måste redigera och så nu, men de får vänta lite. Fast jag kan bjuda på några backstagebilder från förut i alla fall! Bjuder på fler bilder ifrån ikväll imorgon. Ska snart krypa ner i sängen nu, det har varit en rätt lång dag idag.
Haha, vet ni vad jag sa när jag skulle presenter bandet förut eller? Det började bra med "Martin på bas..." men sen så sa jag "trummor på Runar..." Ehh..? Okej. Haha, rätt roligt. Nervositeten visade sig nog där.


Sista bilen är ju riktigt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0