sweeter



Åhåå vad klockan gått. Redan kväll. Jag följde med Julia hem ett tag efter skoan, men det blev bara en snabbis, för hon var tvungen att träna inför dansen som hon och min andra vän Julia ska uppträda med i morgon och jag var tvungen att träna både mage och rösten. Fast mina saker har jag inte hunnit med än. Har käkat mat, suttit vid datorn och umgåtts med Linnea och hennes vän. Ska snart ta tag i de där sakerna som måste bli klara inför i morgon.
Kanske ska ta och berätta något kul också! Jag har en ny mobil. Känns jättebra. Min gamla har ju blivit väldigt konstig nu på sistonde. Och tack vare att jag köpte mig en mobil så har jag nu spotify premium på MIN spotify. Så nu slipper jag användas mammas spotify. Snacka om att jag är lycklig över det. Och hur firar jag då det? Jo, genom en ny spotifylista som ni ska få av mig nu! Jag älskar Gavin DeGraws nya album atså, så himla bra är han♥

det ekar över hela staden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0