Ett eller en keyboard?



Hejhej!

Blogga åt mig var det va..?!?! Haha, nej mina vänner, jag sköter det nog detta bäst. Har ju ingen som skriver åt mig. Idag har ju inte en enda lagt upp något. Ack så dåligt. Nejrå, men de inlägg de gjort har väl varit bra. Men jag älskar när någon gästbloggar åt mig, så det får vänner och familj gärna göra!

Nu har jag i alla fall landat i mitt hem. Hm. Landat? Nej, jag flög inte. Åkte hederlig bil. Är trött, som vanligt när det är skola. Japp, jag var i skolan idag! Har saknat rutinerna efter den lilla tid jag varit hemma. Så himla kul att umgås med människor igen. Vara lite social och få skratta riktigt. Det var skönt att inse att jag inte har missat allt för mycket. i skolan. Bara lite skrivuppgifter och matte. Nä inget alls va..? 
Nu dricker jag kaffe som en idiot för att jag inte vet vad jag vill ha till mat. Allt som haft med mat idag har glömts bort, blir lätt så när man har annat att göra. Vid lunchen så skulle mina vänner ner till OK och köpa mat, men då hamnade jag efter på grund av att jag stod och pratade med mina andra vänner, så då blev det ingen mat. Vår långa lunch spenderades i musikskolan. Även efter skolan drog vi dit. Det börjar dra ihop sig för spelning nu. Det låter allt bättre för varje dag, så det är riktigt roligt.   

Dagens fundering:
Heter det en keyboard eller ett keyboard?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0