En bild från igår



Bjuder på den enda bild som blev bra igår. Min mobilkamera suger och vi såg riktigt fula ut på bilderna, haha. Men denna blev ändå rätt okej. Var iväg till Torsby förut ju. Drog till Wiener med Julia och tog en fika i väntan på Julia. Där mötte vi även Martin så vi pratade väl lite om gårkvällen. När den andra Julia kom så stack jag och hon ner på mârten en sista gång medans de andra stack iväg åt andra håll. Vi delade på en belgisk våffla för första gången i våra liv. Vi har alltid tyckt att de luktat så oerthört gott, men aldrig testat, så idag gjorde vi det. Vid kvart i fyra åkte vi hem. Nu är jag tröttare än tröttast och mätt efter mammas goda mat. Ikväll ska det ses på Idol som är ifrån Falun. Man kanske än med på teve..? Hm. Lite kul att se i alla fall. Ska sova så tidigt som möjligt ikväll, för jag är helt slut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0