Tror jag går och dör ett litet tag



Okej, jag skulle ljuga om jag sa att jag mår bra nu. Allt är så himla rörigt. Hur mycket läxor som helst och en massa annat. Är helt slut i både kropp och sinne. Man går upp och är glad och allt, men när man kommer hem så tar alla krafter bara slut och man vill bara lägga sig och skita i allt. Men det går inte. Verkligheten finns där och påminner en om allt. Ska läsa igenom kemin nu ikväll, även kolla igenom engelskan och spanskan. Försöka få in någon information i min lilla hjärna. Ska även titta på Idol och House. Mysiga tisdagskvällar nu framöver. Måste ha mig kaffe nu innan jag dör. Puss.
                                                                          
30 Seconds To Mars – Kings and Queens  

Kommentarer
Postat av: MIA

gud vad fina bilder! och assnygga bilder i det här inlägget :) och just det, asbra låt ;)

2011-09-11 @ 19:04:57
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0