Tell me all your stories



Lite rött är det väl i alla fall?

God kväll mina vänner! Jag ska hoppa ner i sängen nu. Är som ni vet vid det här laget hur trött som helst. Börjar få en förkylning också. Halsen skaver och svider lite. Inta bra, så därför blir det en lång sovmorgon i morgon. Vid elva kan jag tänka mig att stiga upp... Hehe. Har suttit och pillrat på min nya mobil ett bra tag nu. Jag gillar den verkligen. Fast att jag är oteknisk så förstår jag ändå rätt mycket. Har ju lyckats ladda hem appar och allt! Guldstjärna till mig. Men vi hörs i morgon, för nu måste jag lägga mig. Kommer nog bli dåligt med bloggning, men jag ska försöka slänga in något inlägg i alla fall. Det är ju som sagt GIG[anternas] afton i morgon. Mitt eget band Ladies n' Gents uppträder, även Back to reality och Bolinerz, med flera. Så kom dit nu med er. Jisses vad jag babblar om det där, men jag tror det kan bli en toppenkväll. Men god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0