Spontanbeställde en mobil igår

 
På grund av bildbrits så får cambilderde roa er!

I morgon är det fredag. Fy satan vad skönt. Är tröttare än någonsin nu. Känner mig sjukt stressad och förstår inte hur jag ska hinna med allt. Haha, sexton år och går snart in i väggen, dagens ungdom det! Eller..? Men det är lite mycket jämt nu. Skolan tar kol på mig, särskilt matten. Jag som älskade matte förut, nu hatar jag den. Nästan lite sorgligt. Äh, men jag ska nog få upp ögonenen för den igen snart.
Efter skolan så gick vi iväg till musikskolan och spelade. Det låter grymt bra, så ni måste dra er iväg på lördag och lyssna. Skytsam man är, hehe.... Men jag är stolt över de som spelar åt mig, de är apbra. Efteråt så blev det lång väntan i Torsby innan vi kom hem. Nu är jag äntligen hemma i alla fall. Ska göra lite fysik, kemi och spanska och sedan antagligen somna. Jisses hur trött jag är nu. Jag försov mig ju i morse liksom, det händer ju knappt aldrig! Utsliten tjej hej!
Vet ni vad jag gjorde igår då? Jo, jag spontanbeställde en mobil. Haha, vad har jag gjort egentligen? En röd, fin mobil. Jag och mina röda mobiler ja. Men det var nära att jag klickade hem en Iphone, för de vita är så snygga. Älskar vita elektriska prylar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0