So I start a revolution from my bed



Oj, jag måste ha varit trött, för jag sov tills halv ett. Har käkat frukost, kollat på kläder och funderat ut hur de kommande dagarna ser ut. Har en del saker som ska fixas framöver och så.
Och om cirkus en vecka så händer det grejer. Då smället det minsann, spännande va? Tänker vara jävlig och inte berätta vad det är, men ni kommer få reda på det snart. Så håll ut mina nyfika vänner!
Ska planera in en tripp till Karlstad så snart som möjligt med några kompisar också. Är i ett stort behov av nya kläder. Och om jag varit duktig med läxorna idag så ska mamma hjälpa mig att beställa skor när hon kommer hem ifrån jobbet. Jaa, jag vet, skorna blev sega. Dumma sida som det nästan är omöjligt att beställa ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0