skolfoto och besök hos frissan imorgon



Hallå där! Allt bra? För ndel är det rätt okej. Har varit i skolan och gjort ett matteprov som jag gjorde världens slarvfel på. Bra jobbat. Fick två upphöjt med två till tolv. What?!? Jaja, det gick väl som det gick. Resten blev nog ganska okej i alla fall. Sen under svenskan satt jag och William och babblade med en som forskar om dialekter. Allt spelades in och tack vare att vi ställde upp så får vi biobiljetter, wihoo! Haha. Vi skulle även spela in under lunchen Jag undrar hur mycket vettigt som blev sagt då...
I morgon är det skolfoto. Tror alla får lite småångest inför det. Förvnar mig inte om jag försover mig och är tvungen att stressa som en idiot till morgonen. Efter skolan i morgon så kommer det även att bära av till frissan direkt. Ska göra ett nytt försök till att bli rödhårig. Mer avfärgningar och färg. Yeah. Spännande att se hur det blir!
Nu har jag en engelskauppsats om en film som måste skickas in innan nio, för att jag ska få betyg på den. Så nu ska det skrivas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0